Mijn 5 beste tips voor alle zwangere loperkes

Hé jij daar!

Je kent het ongetwijfeld wel: dat gelukzalige gevoel van evenwicht. Eindelijk heb je een soort van ritme en routine gevonden in je loopjes. Je weet perfect wat je lijf wel en niet aankan.

En dan ben je ‘plots’ zwanger en heb je geen flauw benul meer van wat er met je lichaam gebeurt. 😀

Yes, dit lopersvrouwtje is zwanger. 18 weken ondertussen, dus ik zit bijna in de helft. Door alle kwaaltjes heb ik mijn sportieve doelen stevig moeten terugschroeven. Het plan om zéker 4 keer per week te blijven lopen, belandde met een snelle spurt de diepvries in. Ik was nochtans goed in vorm, want vlak voor de positieve zwangerschapstest liep ik mijn record op de 5 én 10 kilometer tijdens de Asics World Ekiden.

Het contrast was groot en eerlijk gezegd ook een beetje confronterend.

Precies daarom heb ik voor Asics een blogje gemaakt waarin ik met héél veel plezier mijn 5 beste tips deel voor alle zwangere loopsters om die gedachten lekker positief te houden.

Lees en ontdek mijn tips via deze link.

Dikke zweetknuffels en veel XOXO’tjes,

INGE XX

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s